Politica de retur

?

Politica de retur

Această politică se aplică comenzilor efectuate online pe site-ul www.pizzanapoli.ro, operat de Emara Food SRL.

1. Dreptul de retragere conform legislației

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, consumatorii au dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Totuși, acest drept nu se aplică produselor alimentare perisabile, așa cum sunt:

  • pizza proaspăt preparată,

  • sosurile calde/refrigerate,

  • băuturile livrate în ambalaj desfăcut.

❗ Art. 16 lit. d) din OUG 34/2014: „Sunt exceptate de la dreptul de retragere […] produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.”

Prin urmare, produsele comandate pe pizzanapoli.ro nu pot fi returnate după livrare.


2. Când se poate solicita returul sau rambursarea

Deși dreptul standard de retur nu se aplică, acceptăm solicitări de rambursare sau înlocuire în următoarele situații:

a) Comanda nu a fost procesată

  • Poți anula comanda dacă nu a intrat în preparare, contactându-ne în maximum 15 minute de la plasare.

  • În acest caz, returnăm integral suma plătită în termen de cel mult 14 zile calendaristice.

b) Comandă greșită sau produs neconform

  • Dacă ai primit:

    • un alt produs decât cel comandat,

    • un produs vizibil deteriorat,

    • ambalajul desfăcut/contaminat,

    • sau o comandă incompletă,

  • Te rugăm să ne contactezi în maximum 2 ore de la primire, trimițând:

    • poză clară cu produsul și ambalajul,

    • numărul comenzii.

Vom analiza situația și, dacă este confirmată, oferim fie un produs înlocuitor, fie rambursarea sumei aferente.


3. Procedura pentru solicitarea rambursării

Pentru a trimite o cerere validă, urmează pașii:

  1. Scrie-ne un e-mail la comenzi@pizzanapoli.ro sau completează formularul de contact de pe site.

  2. Include:

    • Numele complet și numărul comenzii;

    • Motivul solicitării și fotografii (dacă este cazul);

    • Detalii bancare pentru rambursare (dacă ai plătit online).

  3. Vom răspunde în maximum 2 zile lucrătoare.

  4. Dacă cererea este aprobată, vei primi banii înapoi în cel mult 14 zile calendaristice, prin aceeași metodă de plată.


4. Important de știut

  • Nu acceptăm retururi pentru motive subiective (ex: nu îți place gustul produsului).

  • Nu percepem comisioane pentru rambursări.

  • Taxa de transport nu este rambursabilă, cu excepția cazurilor în care eroarea este din partea noastră.


5. Date firmă

Pizza Napoli este operat de:
Emara Food SRL
Email: comenzi@pizzanapoli.ro
Website: www.pizzanapoli.ro


6. Contact rapid

Dacă ai orice nelămurire sau dorești să anulezi o comandă recentă, te rugăm să ne contactezi IMEDIAT la:

📧 Email: comenzi@pizzanapoli.ro

Suntem aici pentru tine!

0Coș 0,00 lei